Livrarea comenzilor

LIVRARE GRATUITA

Beneficiezi de livrare gratuita pentru orice comanda de minim 1000lei si maxim 20kg. Livrarea se va face printr-un curier ales de noi doar pe teritoriul Romaniei.

Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia pe site-ul apartinand curierului cu numarul de AWB primit de la Ceara-Soia la finalizarea comenzii.

Modificare sau anulare comanda

Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, poti anula comanda direct din contul de client sau ne poti anunta cat mai repede la 0725864869 sau printr-un reply la e-mailul de confirmare/finalizare a comenzii. Colegii nostri de la Suport vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 3-30 de zile, in functie de politica acesteia.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Cargus Livrare la DomiciliuROMANIA

Livrarea unui colet se face in medie in 24-48 de ore din momentul preluarii de la noi. In functie de perioada (precum Black Friday) pot aparea intarzieri.

Livrarea la domiciliu se incearca o singura data. In cazul in care nu se reuseste livrarea din varii motive (nu ai fost gasit la adresa, nu ai raspuns la telefon, detalii de livrare incomplete sau gresite) coletul tau este redirectionat automat cate un punct Ship&Go de unde va trebui sa il ridici personal.

Livrarea intr-o zi prestabilita sau un interval orar prestabilit nu este posibila; va trebui sa fi prezent la adresa in momentul in care curierul va livra coletul.

Pentru livrarile comenzilor efectuate in Romania direct la domiciliu se aplica taxe de la 19.99 lei astfel:

1kg – 15kg = 19.99lei

peste 15kg, in functie de greutatea totala.

Cargus Punct Ship&GoROMANIA

Plata pentru comenzile plasate prin Ship&Go se va face obligatoriu cu cardul online.

Locațiile Cargus SHIP & GO sunt puncte proprii sau magazine partenere din proximitatea casei/biroului tău de unde poți expedia sau primi simplu și ușor coletele tale.

Programul de funcționare al punctelor SHIP & GO este diferit în funcție de locație, de aceea vă recomandăm să cosultați programul locației aici https://www.cargus.ro/point-location-romanian/.

Ai la dispoziție harta locațiilor SHIP & GO Cargus ca să găsești rapid și ușor cea mai bună variantă pentru expedierea coletului pe care îl aștepți. Cu Cargus, SHIP & GO reprezintă mai mult decât un element de logistică. Află cum poți redirecționa coletul la un Ship&Go, ca să ai control în orice moment asupra livrărilor tale.

Dacă nu ai cont Cargus, poți alege o metodă care te ajută să ridici coletele rapid și simplu cu ajutorul unui cod primit prin SMS/E-mail. Primești notificare prin SMS pe numărul de telefon pe care l-ai anunțat sau la adresa de email pe care ai comunicat-o către Cargus. Vii la locația SHIP & GO pe care ți-ai ales-o și anunți angajatul  care este numărul tău de telefon și codul de autorizare PIN pe care l-ai primit prin mesaj. Vei prelua imediat  coletul.

Poti ridica coletul direct prin Aplicatia de telefon Cargus Mobile. Alege această metodă pentru momentele în care ești pe fugă și rezolvi cu un simplu click ridicarea coletului. Primești o notificare automată prin aplicația ta Cargus Mobile, pe care o ai instalată pe telefon, vii la locație, arăți PIN-ul de ridicare si iei coletul.

Nu ești la adresă și dorești redirecționarea coletului tău, fără a fi nevoit să iei legătura cu un consultant prin telefon? Printr-un simplu click din aplicația Cargus Mobile, poți redirecționa coletul tău la cel mai apropiat punct SHIP & GO . Vei fi notificat în momentul în care coletul ajunge în locație și poți merge ulterior să-l ridici.

Coletul rămâne în punctul SHIP & GO , 3 zile calendaristice.

Iți recomandam ca înainte de a ajunge în locația SHIP & GO să verifici statusul coletul tău și programul de funcționare al punctului în aplicația  Cargus Mobile sau pe https://www.cargus.ro/point-location-romanian/. În cazul în care reprezentatul magazinului partener SHIP & GO nu găsește coletul te rugăm să ne contactezi la numarul 021 9330 / 021 9282 sau adresa de e-mail [email protected].

Îți recomandăm că înainte  de a ajunge în locația SHIP & GO să verifici programul funcționare al punctului în aplicația Cargus Mobile. În cazul în care acel punct nu mai este partener Cargus, te rugăm să ne contactezi la numărul 021 9330 / 021 9282 sau adresa de e-mail [email protected]

Cargus Ship&Go LockerROMANIA

Timpul de păstrare a coletului este de 2 zile din momentul ajungerii la locker. Stai liniștit, îți vom da un reminder cu 24 de ore înainte de expirarea termenului de ridicare.

Ship&Go Locker este cea mai nouă modalitate de livrare a pachetelor fără a interacționa cu curierii. Disponibil 24/7, este cutia poștală unde primești cumpărăturile tale favorite. O comandă de succes se ridică contactless.

În cazul în care coletul nu este ridicat în timpul alocat, acesta se întoarce în depozitul Cargus unde stă timp de 3 zile, ulterior este returnat automat expeditorului.

Dacă nu mai dorești coletul, trebuie să contactezi vânzătorul și să verifici politica de retur a acestuia.

Dacă pachetul tău este deteriorat, te rugăm să ne contactezi la numarul 021 9330 / 021 9282 sau adresa de e-mail [email protected]

Ridicarea coletului se face folosind aplicația Cargus mobile.

De îndată ce coletul tău ajunge la locker, vei primi un e-mail și/sau un SMS cu adresa locker -ului și perioada de păstrare a coletului în locker.

În cazul în care coletul nu este ridicat în timpul alocat, nu exsita posibilitatea prelungirii acestei perioade. Coletul  se întoarce în depozitul Cargus unde stă timp de 3 zile, ulterior este returnat automat expeditorului.

Nu, în momentul de față nu este posibilă redirecționarea coletului către locker.

Sameday Livrare la DomiciliuROMANIA

Livrarea unui colet se face in medie in 24-48 de ore din momentul preluarii de la noi. In functie de perioada (precum Black Friday) pot aparea intarzieri.

Sameday reprezinta numele companiei si nu inseamna ca se livreaza in aceeasi zi.

Livrarea intr-o zi prestabilita sau un interval orar prestabilit nu este posibila; va trebui sa fi prezent la adresa in momentul in care curierul va livra coletul.

Pentru livrarile comenzilor efectuate in Romania direct la domiciliu se aplica taxe de la 24.99 lei.

0
    Coș
    Coșul este golÎnapoi la Magazin